Svar

 
Brukar vara dålig på att svara på kommentarer men när det gäller bloggen och så så är det kanske självklart?
Jag hade en outfits kategori men den finns tydligen inte kvar? För den står iallafall inte bland kategorierna? Fett konstigt men kan göra en ny och försöka lägga upp outfits varje dag men grejen är att jag orkar aldrig riktigt sätta ihop riktiga outfits om man säger så, men ska tänka på det. :)
Min stilikon är nog Miley Cyrus, hon är helt galet snygg och klär sig coolt, jag har inte direkt någon gullig stil så det är nog lite mer som henne fast mindre vågat, jag menar där jag bor kan man inte riktigt klä sig som man vill men de stuket iallafall. Kan lägga ut lite bilder men ja, hoppas du blev nöjd med svaret och så ska jag fixa en outfit kategori!
Allt för att göra bloggen bättre, eller nått. Haha..
 
Sen är Ashley Tisdale lite av en stilikon också, faktiskt!

Kommentera här: