What's in my mouth...??

Heeeej!
Igår var jag i stockholm, kan visa vad jag köpte imorgon eller något.
Idag bowlade vi, ååh har aldrig bowlat så dåligt i hela mitt liv.. Eller jo.. Men herregud. :(
Kom näst sist, jag brukar ALLTID vinna. Faktiskt. Blöbb.

Kom nyss hem efter träningen. Våran blev inställd IGEN, blir så jävla förbannad vad fan är det för människor?! Usch. Men iallafall efter mycket om och men så bestämde jag mig för att träna med damlaget. Åh herregud vilken ångest, magad började nästan gråta innan vi åkte. Haha, tönt.
Men ärligt, var så sjukt nervös. Men Michan och Becka var också med. Men det gick jättebra! Dom var skitsnälla. Fick mycket beröm också, älskar sånt det är så kul, man blir jättetaggad och glad. Jag ska spela match med dom på lördag och viiips som är nervositeten tillbaka. Herregud, ska spela mot vuxna som spelar fult och är biiiiiff. Men aja, det sitter i huvudet. Jag och Michan skulle spelat på lördag men eftersom att hon ska till freaking Mexico så ska Becka spela stället. Är nervöööös som fan. Fast det kommer nog gå bra. Dom skulle ju inte frågat om dom inte skulle tycka att jag passade in.. Pepptalk!


Igen.. men den är så kuuul!!

Kommentera här: