Haha jag har inga läsare kvar.. :o



Tänker du göra det här testet -
Ja, för att du insisterar eller vad fan de heter. (:
Tänker du ljuga något – Vi får väl se
Vad har du gjort idag – Varit i skolan och sovit.
Gillar du mjukglass – Ja, de e skitgott! :]
Hur många gånger har du varit på Liseberg – Ganska många, har ju bott lite utanför Göteborg när jag var mindre så var där rätt ofta.
Brukar du tala sanning – Ja, oftast.
Är du kär just nu –
Hur gammal är du – 14.. 15 om 2 veckor.
Gillar du hundar – Ja.
Har du haft en fästing någon gång, isf när då – Ja, för några år sen..
Bloggar du – Inte så ofta.. Haha.
Gillar du skolan – Haha, nej.
Tycker du det här testet är roligt – Haha nej, trodde de skulle vara roligare.
Hur många sms skickar du om dagen – Vet inte.
Är din mobil viktig för dig – Ja, såklart. Min bebis <3
Tycker du om att spela tv-spel – Ibland, inte så mega kul direkt men helt okej.
Är blå eller röd din favoritfärg – Nja.. Inte riktigt.
Om inte, vilken är det då – Lila, rosa, gul, vit & svart typ.
Har du facebook – Ja, fast är aldrig inne typ.
Har du haft något husdjur – Ja, jag är uppväxt med djur.
Gillar du musik – Självklart!
Bryr du dig om miljön – Asså.. Jag tänker nog inte så mycket på det.
Tycker du svenska flaggan är fin – Nja.. Inte som Usa direkt.. Men bättre än Japans. Haha.
Hur många frukter äter du om dagen – 0, händer väl att jag tar 1 ibland men inte alls ofta.
Har du långt till skolan – Ja.. Bor skitlångt från skolan. 18 minuter med buss. HALLÅ LIKSOM. Hatar & älskar att bo här.
Varför gör du det här testet – För jag har inget bättre för mig.
Gillar du att gå promenader – Nej.. Hatar att gå.
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv – Finns en del.. Listan är lång.
Brukar du skratta – Ja, rätt mycket faktiskt.
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 – 1337. Coolt va?
Skulle du vilja åka till Hawaii – Ja.
Hur många gånger har du badat i år – Ingen gång, haha. Inte ens i badkar. HAHAHA.
Gillar du att sova – Ja, sover hela tiden.
Har du någon bästa vän nu – Ja-
Gillar du någon i hemlighet – Ja , hahahahahaha. Fast jag borde inte göra de , de e helt sjukt. ;s
Vilken är den bästa känslan som finns – Lycka & lättnad.
Har du många kontakter på msn – Använder inte msn längre..
Skriv vilken bokstav som helst – J
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon – Himla massa gånger.
Varför fortsätter du göra dom här frågorna – Tidsfördriv.
Tycker du om grisar – Ja bebisgrisar. Kultingar kanske de heter?
Hur gammal är du – Fortfarande 14.. Tyvärr.
Har du långa naglar – Typ inte. Dom går av "#¤%&()!!!!!!
Har du någon lärare som du hatar – Nej.. Men jag ogillar alla. Hahaha. ALLA.
Vad tänker du på just nu – Hur mycket jag ogillar alla lärare på skolan..
Gillar du att läsa – Nja.. Om jag börjar läsa så ja.
Vilken är den bästa filmen som finns – Finns skitmånga men, Never say never, nyckeln till frihet, gröna milen, pirates of the caribean osv. JAG ORKAR INTE KOLLA HUR DE STAVAS.
Hur lång är du – 162,8. För att vara exakt.

Kommentera här: