Fredag snart!

Heeey!
Fredag imorgon är så jävla taggad! Haha.. Orkar inte med fler tidiga mornar just nu så ska bli så skönt att få sova ut! + nästa avsnitt av tvd kommer ut, det är det bästa av allt!
 
Idag gick jag bara i skolan fram till lunch, skulle på begravning. Det var jättefint men sorgligt. Nähä, asså jag orkar inte att jag kan säga helt självklara saker ibland, typ som igår "nej men de var ju bra att vi åt bra lunch för då blir vi mätta" och nu "det är sorgligt men fint på begravningar" och eller de kanske räcker ni fattar. Haha.
När vi kom tillbaka hem så gjorde jag svenskan som ska vara klar tills imorgon och duschade och lala. Nu ska jag sova för att orka med sista skoldagen imorgon, går förresten bara fram till lunch då också! Vi ska till gymnasiemässan med klassen och så möter pappa mig där sen när han har slutat på jobba så att jag tittar själv och sen med honom. Det blir nog bra!
Vi hörs imorgon, puss! ♥
 
Haha, men så jävla glad! Jag tycker att det är så extremt fult att dra halsduken över huvudet förresten. Haha herregud. Men det är mysigt..

Kommentera här: