Friday

Äntligen fredag! När jag kom hem tittade jag på ett avsnitt av tvd sen åt jag middag och sen la jag mig i sängen med en filt och somnade.. Haha yeee. Är så sjuuuuukt trött kände förresten att jag blöder i halsen också? Den är om öm, gör ont och de smakar blod när jag sväljer de kom till och med ut blod när jag spottade, är de normalt eller?! :o
På mentorstiden idag fick vi en gymnasiekatalog där de fanns ett test om vilken linje man skulle passa att gå i mitt var är helt självklart haha fast de visste jag redan. Men de va ändå lite kul.

I helgen blir de plugghelg måste verkligen! Fick en cd idag på so:n så behöver inte bara läsa utan kan lyssna också så de kanske funkar bättre har aldrig provat det förut. Sen så måste jag göra övningsprovet i matte och göra klart engelskan och börja på spanska glosorna. Men har jättemycket so att göra så får börja med det! Men nu ska jag sova! Puss❤
Working hard på no:n i tisdags.

Kommentera här: