I övermorgon!

Asså jag inte inte ens förstå det. Herregud. Jag dör. LYCKORUS! Han kommer till stockholm inatt/imorgon. Jag ska se han i övermorgon. Asså det är helt sjukt. Det är inte många som kan förstå lyckan. Jag har drömt om det här sen 2009. Jag driver inte. Det är sant, sen 2009. Och nu, snart, äntligen ska jag få se honom! Att få träffa honom, få autograf och krama honom och framförallt säga något till honom vill jag ju också göra, såklart. Men att se honom sjunga/framträda sina låtar kommer bli så stort. Jag har suttit och kollat på videoklipp från nästan alla hans konsterter år ut och år in och drömt om att få uppleva det själv. Och snart ska jag få göra det! Visst kalla mig galen och besatt men nej. Det är bara så stort för mig att en av mina drömmar ska gå i uppfyllelse. Jag är inte hysterisk bara jätteglad, jättetaggad och sjukt förväntansfull! / Mvh dramatiskt tjej, typ.
Haha jag kan förstå hur sjukt vissa tycker att det här låter, men det är så speciellt och så stort för mig. Som sagt det är inte många som kan sätta sig in i det här och förstå. Men det är okej. Ni får tycka att det är sjukt och överdrivet men låt mig. Det betyder så otroligt mycket för mig!

Kommentera här: