The best night of my life. ♥

Har ingen egen bild på honom från konserten, bara videos. Men herregud vad bra det var! Bästa kvällen i mitt liv. Var så jävla lycklig. Han är så otroligt duktig! Kan inte riktigt fatta att jag faktiskt har sett honom. Jag har väntat på att han ska komma till Sverige sen 2009, alltså ca 5 år. Jag fick biljetter i somras (2012) och har väntat i exakt 296 dagar på konserten. Så känner mig lite tom nu.. Man har längtat och sett fram emot det så länge och så är allt över helt plötsligt. Men det var sjukt. Är så jävla glad! Jag kan egentligen inte uttrycka mig ordentligt finns inte ord typ. Som sagt så är jag så jävla lycklig! Jag hoppas att jag kommer få se han fler gånger och till och med träffa honom någon gång! Never say never!
Bild från konserten. Inte min bild lånad från facebook.
23/4-2013♥♥♥♥♥

Kommentera här: