Happy Friday

- 3 bilder från idag. 
 
Älskar fredagar slutar 12 då! Bästaa. ♥
Imorse så åkte Sandra samma tåg som mig. Så jävla nice, haha. Det känns så konstigt att inte gå i samma klass som henne. Vi har liksom hängt ihop i 3 och ett halvt år tror jag? Någonting sånt iallafall. Hur som helst så är gymnasiet riktigt bra! Den stora skillnaden från grundskolan är att man jobbar på alla lektioner och att alla faktiskt jobbar. Haha! Sen är det ju mer ansvar och mer läxor + yngre lärare hehe. Såkart finare skola också, allt är så bra helt enkelt. Trivs riktigt bra! För er som inte vet så går jag Ekonomi - Juridik på Östra gymnasiet. 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!:

skriven

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_25.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

Kommentera här: