Christmas

Idag är det julafton! Idag är jag lycklig! Haha, god jul ♥
Satt och myste i soffan till uppesittarkvällen igår. Vi drack glögg, åt choklad och sånt.
Vaknade imorse av att min lillasyster väckte mig och så gick vi ner till granen där tomten hade ätit upp pepparkakorna och druckit julmusten. Han hade även lämnat morgonklappar. Sen åt vi frukost och var bara allmänt supertaggade! Sen fixade jag mig och gick till mamma och öppnade mer julklappar, har precis ätit lunch och vi ska väl snart fika också tror jag. Sen blir det kalle anka och efter det åka till muskö och fira jul med massa släkt och vänner och öppna ännu mer julklappar! HUR GLAD ÄR JAG INTE IDAG?! Älskar livet så grovt just nu, julafton gör mig glad, för allt och alla spridjer glädje och det är världens mysigaste dag! 
Embedded image permalink

Kommentera här: