Hugo Rosas & Paula!

- Bild från typ andra veckan i skolan. 

Har haft studiedag idag. Har dock inte pluggat. Men jag behövde en dag ledigt bara. Ska försöka läsa lite ikväll. Hade studiedag pga utveckligssamtal. Hur det gick skiter vi i. Det viktiga är att jag och pappa skulle äta middag innan samtalet och gissa vilka jag såg?! Jo Hugo Rosas och Paula! Jag dog typ så sjukt snygga båda två. Molly var inte med men ändå så himla coolt. OMG. Vågade inte ta bild eller nått vet inte om det är töntigt hehe. Hade dessutom bråttom och de verkade dom också ha så ville inte störa heller. Men ändå så himla super coolt. Gjorde hela min dag helt klart! Man kan ju säga att jag har haft en middagsdejt med dom då vi åt i samma rum. Haha skoja.. Det var förresten på Max i Länna. Hur troligt var det stöta på dom där liksom? Ärligt det var ascoolt! 

Kommentera här: