Sol

Det har hänt en del sen jag bloggade sist. I helgen spelades sista matchen innan jul, vår första förlust så det var tråkigt. Man kan inte alltid vara på topp, men det är lugnt vi tar dom nästa gång. Efter matchen åt jag julmat för första gången för i år på hembygdsgården. Efter det tog jag bussen hem till Sandra där kvällen spenderades med sjukt bra personer. Jag och Kevin kom hem till mig runt 3 tror jag. 
Idag började jag 08:30 och kollade på film i ca 30 min, så sjukt ovärt då vi har en inställd lektion och vår nästa lektion börjar 13. Över tre timmars håltimme. Sitter iallafall hemma nu, så sjukt värt att åka hem och kolla på julkalendern och mysa med min goshund. Ska äta lunch och sen åka tillbaka till skolan. Sitter av ca 80 minuter på tåget, nackdelen med att bo långt från skolan men ändå värt att åka hem. Efter skolan ska jag träffa Sandra och försöka inhandla några fler julklappar. Köpte en del igår men är långt ifrån klar.. 
 

Kommentera här: