Summertime!

Imorgon tar jag sommarlov! Alltså åh, vad jag längtar. Ska bli så skönt att bara få vara ett tag. 
Idag hade vi vandring med skolan, eller ja klassen. Vi skulle gå 1,5 mil men tror vi gick lite mer än 2 då vi gick vilse och grejer. Vi var ute i 5h och att gå 1,5 mil tar inte så lång tid även fast man stannar och pausar. Hur som helst så hade jag världens sämsta inställning eftersom att jag inte tycker det är så kul att gå men det var okej. Jobbigt vissa stunder men inte lika illa som jag hade förväntat mig. Nu är det gjort iallafall, skönt. När jag kom hem så bytte jag tröja och gick ner till centrum för att möta pappa och köpa en freebra till imorgon. Kom på att jag inte kan ha  vanlig bh till min skolavslutningsklänning. Sen åkte vi hem och åt middag osv sen fick jag äntligen ta min efterlängtade dusch. Att gå i skogen i 5h när det är 25+ och sol, ja man är ju inte som fräschast efteråt direkt. Ska ta det lugnt en stund nu sen tänkte jag gå och lägga mig i hyffsad tid ikväll. 

Kommentera här: