~ Men tja!... HAHA

Träningen sög. Nivet känslan av när man absolut inte vill spela innebandy och tycker det är skit tråkigt.
Åh, är typ såhäääääär nära på att sluta men det går ju i perioder. Ibland är innebandy det tråkigaste och jobbigaste som finns och ibland är det ren kärlek. Just nu vill jag bara spy på innebandyn.. -.-
Var jätte okoncenterad idag, gjorde ingenting och blev inte ens svettig? Inte ens lite. Ansträngde mig inte och gick typ hela tiden. Skit bra Jenny! Du måste fan vara riktigt stolt över din insats idag.
He He.
När jag kom hem så satte jag mig direkt med min bästavän.. Matteboken. Vi löste lite problem tillsammans så nu känns det ganska bra i själen dårå. Haha Okej.. Eh, men ja jag kan faktiskt matten nu, hoppas som fan på att de går bra på provet, kan alla tänk nu när det gäller bråk. Kommer börja grina på riktigt om de inte går bra imorgon..

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jag tycker också det är skittråkigt när man verkligen försöker göra vettiga saker o planera för att det ska bli bra och så kommer det ett gäng gnälliga , sura fjortisar ,, kul! jag kan skita i det här så kan ni börja hänga vid grillen i Backlura istället,, otacksamma ......

Kommentera här: