• Trust is like an eraser. It gets smaller and smaller after every mistake.



~ Ganska så rätt mega super het..

Drack te med Pappa & Annika nyss. Jag är så mogen jag vettni.
HAHA. Kanske.. Inte.
Sen hjälpte jag pappa att hänga upp tvätten i torkskåpet, åh erkänn att ni bah woooow! :o
Ingen orkar dammsuga huset heller, haha det är bara jag & Lukas som har dammsugit våra rum, men jag känner att jag vill ligga lite på plus så jag funderar på om jag ska dammsuga resten av huset imorgon.
Notera att jag skrev funderar har aldrig i hela mitt liv tänkt på det förut och blir arg bara över att jag måste dammsuga mitt rum själv.. Haha, men vi får se..
Det skulle ju vara bra att ligga lite på plus. ;)
Åh herregud om jag dammsuger hela huset imorgon så borde jag ha ett diplom eller till och med en pokal?!
Nu ska jag i alla fall sova.
Puss ! ♥

Kommentera här: