If I could take away the pain and put a smile on your face, baby I would, baby I would.

Har inte bloggat på nån vecka eller så. Sorry men jag vill verkligen inte bara skriva "idag har jag" osv med en arkivbild, jag vill ha en blogg med nya bilder, inspirerande bilder, bilder på sånt som är kul och så också inte bara "dagboks inlägg" men har inte den tiden att fixa det. Synd. Men därför blir det så att jag bloggar när jag känner för att lägga ner lite tid på ett inlägg.
 
Believe acoustic har kommit ut nu, så sitter och spelar sönder alla låter känner jag. Men åh, det är bara exakt 80 dagar kvar. ♥
Annars så har jag mycket att göra i skolan, prov, läxor, nationella prov osv. Har slutat på innebandyn men börjat träna själv istället, skulle avlida av ryck i benen annars typ. Hur jag mår varierar från dag till dag. Det kan förändras på bara någon sekund, lite upp och ner just nu. Men jag försöker bearbeta det och ja.. Vill inte gå in på detajler.
Har inte så mycket mer för stunden men vi hörs nån annan gång när jag har tid! Puss.

Kommentera här: