Happy

Är så himla dålig på att uppdatera. Det finns massor att blogga om men ändå så skriver jag aldrig. Har jobbat i princip hela lovet och det här är min första vecka som jag är helt ledig. Tror att jag kommer vara ledig ända fram till att skolan börjar nu, känner mig ganska färdig med jobbandet. Idag börjar innebandyträningarna också, har varit med på en fysträning och nu börjar vi träna inne i hallen, har försökt hålla igång och springa under sommaren men det har väl gått lite i perioder, men är inte helt otränad iallafall så det känns skönt. Imorgon ska jag åka och bo hos min mormor och morfar som jag inte träffar speciellt ofta så det ska bli supermysigt att spendera lite tid med dom! Kan försöka göra några tidsinställda inlägg för tänkte faktiskt börja blogga ordenligt nu när jag har lite mer tid till det. Annars tänkte jag väl bara säga att livet är så jävla bra just nu! Hoppas allt är lika bra med er! 

Kommentera här: