Tuesday

Har inte bloggat på väldigt länge men det är som jag skrev i det tidigare inlägget, för att jag har varit tvungen att försöka komma ikapp så mycket som möjligt i skolan. Har ju inte haft någon motivation alls sen jullovet (knappt innan heller) vilket har synts på mina resultat i skolan. När resultaten suger då ger man upp på riktigt vilket var precis det jag gjorde. Är så besviken på mig själv men jag orkar verkligen inte. Har iallafall klarat mig i alla ämnen nu, förutom matte då jag inte klarade nationella provet, så jag måste gå sommarskola. Om jag hatar mig själv för det? Ja. Men jag ska göra det för jag kommer aldrig klara av att läsa dubbla kurser i 2an så lika bra att jag kämpar 10 dagar till även fast hela min kropp skriker efter sommarlov. Det är mitt eget fel så jag får stå mitt kast. Det är så himla dumt att ge upp för det hade kunnat gå så mycket bättre för mig i skolan. Om man jämför 8an-9ans betyg och motivation med dagens är det pinsamt, en brant nedförsbacke rakt ned i marken men världens krasch. Men det löser sig, ska ladda om under sommaren och se till att jag aldrig hamnar i den här sitsen igen. Man lär sig utav sina misstag, sköter man sig inte blir det konsekvenser och det ska jag undvika till varje pris nästa läsår. 

Kommentera här: