Höstloooov nu!

Orkade inte blogga igår, so here we go:  
Var i Stockholm med lite av våran klass och ja de sög. Haha museet var skitlitet så vi var där i kanske en kvart - 20 min sen fick vi dra.. Stannade kvar och shoppade lite, köpte bara två saker. Sen köpte vi MER och m&m och tog tåget hem. Alltså MER shit bästaa, haha persika & melon. Ny favorit. ♥
 
Sen senare på kvällen så hade vi halloweendisco för småbarnen som gick skitbra, det var kul tills slutet när alla skulle ha sina jackor.. Åh fick panik och ja haha. Nej men jackorna var borta eller så hittade vi inte dom för nummerlappen hade ramlat av och dom fick vänta länge och blev skitjobbiga och lala, det funkade helt enkelt inte. När jag kom hem så hade jag feber, kul. Så jag tog de lugnt och gick och la mig sen.
 
Idag sov jag ut ordentligt, lagade amerikanska pannkakor till lunch hemma hos mamma, tittade på x factor och fick damp för Manda fick lämna, hon är en av favoriterna.. Sen läste jag senare idag att det hade blivit fel så hon var kvar i tävling. Tänkte väl.. Haha. Jaja sen tittade jag på The vampire diaries. Missade ju både x factor och tvd igår. Det var min dag.. Haha nej men sen var det middag och då kom Yvonne och lala, så kom Lukas lillebror, farfar och hans.. vad de nu är. Haha ja och lala. Yvonne är kvar än men kände att jag bara ville sitta vid datorn och chilla ← Fan vad coolt ord. Jarå, jarå. Såg en kul grej på facebook också, lägger upp sen. Haha.. Orkar inte! :D
 
Jag var vampyr på discot igår, DET SYNS. Jaaa. Haha fett läskig så watch out liksom. ;]
SER NI HUGGTÄNDERNA?! Så går de om man inte har haft tandställning.. :$
 
 
 
 

Kommentera här: