Sunday

Jag har så ful tumme.. Komplex. Haha skoja. Men den är ocharmig och nu tittade ni en gång till på bilden och la märke till att det är sant.. Lala.
 
Iallafall idag då? Spelade match och sen var den här dagen slut.
Nej inte riktigt men det är typ så man åker efter frukost och kommer hem till middagen liksom. Jag dog inte på matchen och det gick till och med ganska bra. Men måste verkligen få upp min kondition igen alltså. Ganska sjukt.. Haha. Jaja, men det blev inte pinsamt iallafall. :D
Efter matchen åt vi på donken och satt där och snackade i typ fem timmar. Nej men skitlänge iallafall. Alla har ju så mycket att prata om.. Ish. Sen hem och duschade och fick reda på att min låtsas gammelmormor har dött.. :( Vila i frid. ♥ Hon blev iallafall 100 år. Holy shit liksom. Nej men det var lite häftigt. Tråkigt att det inte blev fler år men aja.. That's life. :/
Sen åt jag middag hos mamma och tittade på film. Nu ska jag bara ta de lugnt och snart sova. Är sjukt trött.
Puss.

Kommentera här: