Sista terminen i 9an.

Herregud min tid på viaskolan är snart över, vilket är både skönt och lite läskigt. Haha det är ju min trygghet typ, vet hur allt funkar vet vem dom flesta är osv. Men ändå, skönt med nya rutiner kanske? Eller inte, can't tell you yet.
Iallafall så var skolan riktigt, riktigt seg idag. Hatar tisdagar och vi har några förändringar på vårt schema så tisdagarna blir bara värre med en extra lektion, fan. Men det kommer vara värt de för vi slutar tidigare på fredagar då!
 
Måste gå och lägga mig snart sov bara 3 timmar inatt, kunde verkligen inte sova. Har ju vänt helt på dygnet. Men är jobbigt trött nu så det borde gå bra att sova inatt.
Men annars då?
Förutom att vi fick engelskaläxa idag, vi bakade scones på hemkunskapen, vi byggde ett torn av sugrör på tekniken och vi har fått en ny nolärare, jag hatar matte med hela mitt hjärta och nästan inga av mina tvkanaler funkar just nu så har jag inget annat att berätta.
Så vi hörs senare! :D
 
Här var jag mycket piggare & gladare än vad jag är nu. Och det var i förrgår. Just saying.  Är inget större fan av skolan om vi säger så. Inget fan alls faktiskt.
 

Kommentera här: