Busy doing nothing

Förlåt men har verkligen inte hunnit blogga! Känns som om att jag är upptagen med att göra ingenting. Grejen är att jag jobbar hela dagarna och på kvällarna när jag kommit hem så är det matte som står på schemat. Igår åkte jag in till skolan och gjorde mitt matteprov. Har ju inte gått sommarskola och har inte så bra koll på vad de har gjort där så jag hade uppfattat provet som om det bara var ett litet kompletteringsprov på ca 1h men hade så fel.. Det var ett gammalt np som tog ca 2 och en halv timme att göra. Gick väl inte jättebra men hoppas med hela mitt liv att jag lyckades få ihop tillräckligt med poäng. Den här veckan har jag även flyttat hemifrån. Eller har bott själv hos mamma med Amber. Har varit så sjukt skönt att få bo själv ett tag faktiskt. Men ska bli skönt att flytta hem till pappa idag igen. Hade tänkt jobba ikväll men det behövdes inte, skönt att vara ledig faktiskt. Får helt enkelt se vad som händer ikväll. 

Kommentera här: